Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2011

Θα απολυθεί ο Άγιος Βασίλης? http://bit.ly/SantaFired



Έξω ο ήλιος είναι φωτεινός και αν και ο καιρός μοιάζει ανοιξιάτικος, κι εγώ,ένιωσα μια ακατανίκητη επιθυμία να κάνω το σπίτι  πιο ζεστό. Αποφασισα λοιπόν να στρώσω χαλιά και να στολίσω το σπίτι..Χριστουγεννιάτικα..Το ξερω, σίγουρα θα σκεφτείτε “Καλά είναι σοβαρή; Από τώρα;”Ναι έχετε δίκιο..Αλλά πάντα νωρίς στολίζω και στρώνω..Συνήθως   στις 24 Νοέμβρη,  παραμονή της γιορτής της μεγάλης μου κόρης και αυτό γίνεται εδώ και 20 χρόνια όταν μου ζήτησε μωρό ακόμα, να έχουμε το σπίτι στολισμένο πάντα στη γιορτή της.).Αλλά  άλλο που δεν θελω και γω ..Ανέκαθεν το στολισμένο χριστουγεννιάτικα σπίτι μου φτιάχνει τη διάθεση και με κάνει να νιώθω πιο κοντά στα Χριστόυγεννα και μεταξύ μας, “γλυκαίνω”λίγο..Ηρεμώ..Ειμαι πιο χαρούμενη και έχω όρεξη να κάνω πολλά πράγματα με την οικογένεια μου, τους φίλους μου και τους άλλους γύρω μου. Μέχρι που ήδη σκέφτομαι να κάνω κουλουράκια και γλυκά για να τα μοιράσω στους φίλους και τη γειτονιά μου. Αυτό είναι άλλη μία παράδοση που τη θυμάμαι, μωρό ακόμα εγώ, να το κάνει η δική μου μητέρα, και τα παιδιά μου ξεδιαλέγουν ήδη τα παλιά τους παιχνίδια,βιβλία και ρούχα για να τα δώσουμε σε άλλα που στάθηκαν “λιγότερο τυχερά” (όπως τα αναφέρουν τα δίδυμά μου). 





Εξάλλου μάλλον είμαστε μια παραδοσιακή”τρελή”οικογένεια που λατρεύει το στολισμένο δέντρο ,τα φωτάκια ,τα ποτ πουρί και τα αρωματικά κεριά, που αναβουμε το βράδυ..Μάλιστα τόσο πολύ που κλείνουμε πολλές φορές  τα φωτα και ζούμε στο …ημίφως όλων όσων σας προανέφερα..Είναι πλέον αποδεδειγμένο, ότι κλείνουμε περισσότερες φορές την τηλεόραση και απολαμβάνουμε -εμείς με ένα ποτηράκι λευκό κρασί και τα παιδια με σοκολάτα και μπισκότα με άρωμα πορτοκάλι -μια οικογενειακή συζήτηση,που συνηθως κυλάει πιο χαλαρή και σε πιο ελαφρύ κλιμα..Δεν ξερω αν φταίει το πνέυμα των Χριστουγέννων μα σίγουρα κάτι αλλάζει τη διάθεσή μας..

και μάλιστα δεν την αλλάζει μόνο σε μας αλλά και..στο γάτο μας,ο οποίος δεν χάνει ευκαιρία να την πέφτει στο χαλί και να απολαμβάνει το χουζούρι του  αλλά τον κάνει και να αποζηταει -κατά έναν περίεργο λόγο -περισσότερα χάδια ..







Λοιπον παρόλο που είναι πολύ πολύ πολύ νωρίς ,καλά Χριστούγεννα να έρθουν και να περάσουμε όλοι υπέροχα κοντά σε ανθρώπους που αγαπάμε και μας αγαπούν..

Δεν υπάρχουν σχόλια: